crazy happy life

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Linda - 28 juli 2011 18:48

Nu har snart första veckan gått på svetskursen efter sommaruppehållet.

Jag känner att jag har fått ny energi och orkar fokusera igen. SKÖNT! Blev lite orolig för mig själv där ett tag......

På kursen är allt som vanligt. Man svetsar halva dagen och pluggar andra halvan, nu har jag till och med lyckats få in något i skallen.....helt otroligt! Det finns hopp för dom mest hopplösa också! Klarade dessutom min svetsövning som jag har hållt på med en längre tid...GOTT!

 Håll i er nu, i tisdags eftermiddag gick jag tillbaka och svetsade med pinne som jag dessutom LÄNGTADE efter. Jag blev så oerhört uppåt och glad! Ibland e jag knäpp på riktigt! Så som jag svor över den pinnen när jag gjorde dom övningarna......märkligt! Men fan vad bra det blev!


En sak till, varför i hela friden lär man sig aldrig? Varje dag denna veckan har jag kommit hem, ätit middag och sen satt mig i soffan eller lagt mig i sängen och somnat....HÅL I HUVUDET!!!!! Det går inte! Men ändå så gör jag det gång på gång. Nu måste jag införa soff- och säng förbud efter maten, annars kommer jag inte igång igen......


För övrigt är allt bara fint med mig! Jag känner mig frisk och stark och njuter av livet!   

Jag är i balans!


I morgon kommer min kusse (kusin) och hennes kille hit och hälsar på! Ska bli jätte roligt och träffas, Jag älskar min kusse och har saknar henne som tusan! Hennes kille har jag aldrig träffat så det är minsann på tiden!   


Ha det gott där ute så hörs vi snart igen!


Kram


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards