crazy happy life

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linda - 4 juli 2011 14:31

Satt och kollade in en viss blogg......

Är brudar så jävla pantade på riktigt???


Jag hoppas att hon verkligen gör sig till eller så är det accepterat där hon bor...???!!!!

Och sen tjejer, är utseendet så fruktansvärt viktigt så att man måste ha femtio lager brunkräm i huvudet? Dom killar som jag har snackat med tycker att det är äckligt!

Om ni verkligen känner att ni måste ha det för och gå utanför dörren så finns det hjälp och få.... EN SMINKKURS!

Shit alltså, lär er att älska er själva precis som ni är det sparar både energi och pengar.

Av Linda - 4 juli 2011 12:49

Sitter och har teori åter igen....

Jag kan bara inte kocentrera mig här!!! Jag får helt enkelt lägga manken till och plugga hemma  i stället.


Den här veckan kommer och bli lååååååånnnng! Det känns som om minuterna är timmar och ibland dagar. Varför kunde vi inte ha börjat vår semester i dag i stället? Det är inte bara jag som tycker så, flera av mina kurs vänner håller med.  Ingen är särskilt motiverade till och jobba. Dessutom är det någon jävel som går och snor våra uppsågade rör och uppklippta plattor!!! JAG BLIR SÅÅÅÅ ARG PÅ SÅNNA IDIOTER!!!! Hur svårt kan det vara igentligen och gå och såga upp sina egna bitar? Vet dom/den inte hur man gör så får man väl för fan fråga någon som vet....  


Jag har iallafall klarat min PB rör mot plåt idag. Det tog lite tid och hitta rätt parametrar(inställningar) men nu äntligen med lite hjälp så gick det galant!

Jag längtar tills jag slutar! Jag saknar min älskling!

Ha det gott så länge!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards