crazy happy life

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 12 juli 2011 16:55

Idag har jag varit på äventyr. Först åkte jag och köpte en present till älskling.

Sen bar det vidare till hööks för och handla upp min födelsedagspeng.

Till sist åkte jag hem till M och drack kaffe, kelade med kattungarna och blev klippt.

 ÄNTLIGEN, nu ser jag ut som en människa och inte ett skogstroll.

I kväll ska jag färga håret och få bort utväxten.

Nu blir det snart middag. S kommer hit och kollar på bilen om en stund.

Håll tummarna för att hon hittar felet!

Ha det gott!

Kram


Av Linda - 11 juli 2011 18:11

Denna dagen började med....

Regn, ingen bil som fungerade, den andra utlånad till svärmor, jag var ledsen för att jag inte kunde komma iväg och köpa present till älskling, älskling sur för bilen inte ville som han ville.....


Denna dagen slutar med....

Solsken, vi har fått tillbaka bilen så att jag kan åka och köpa present i morgon, glad älskling för det kommer en räddande ängel och hjälper honom med icke fungerande bil i form av min nyfunna vän!


Det blir bra bara man fixar och trixar lite.....

Ha en fin kväll alla vänner!

Kram

Av Linda - 11 juli 2011 10:26

Idag fyller min älskade man år!

Grattis hjärtat på födelsedagen!

Jag älskar dig!!!!

  

Av Linda - 10 juli 2011 21:59

Hu vad vi har hunnit med idag!

I morse red jag Ettan i Lillans dressyrsadel och den passade riktigt bra. Men dock tyckte inte Ettan att det va bra för jag kom åt henne mycket bättre! Nu vet jag att hon kan backa mycket och snabbt om det skulle behövas och hon är väldigt duktig på piruetter=D. Ja hon försökte men när det inte gick och komma undan så gick hon jättefint!!!!


Sen har vi varit på picknick hela familjen på vår kulle nere på våra marker. Vi hade packat, mackor, kex, vindruvor, kaffe och saft. Det uppskattas av både barnen och oss!


Jeppe har putsat i stallet och jag har sprutat ogräset i paddocken. Ja det är en del av de saker som vi hunnit med idag och jag känner att jag har energi kvar, UNDERBART!!! Den e tillbaka....


Ha en bra kväll!

Kram

Av Linda - 9 juli 2011 21:11

Nu har vi haft vårt kalas!

Tårtorna blev super goda, till kaffet blev det glass och jordgubbar! Kan det bli bättre???

Lillebror, G, Pappa och P har ridit på Lillan idag också. Roligt som tusan sen avslutade jag och Lillan med att busa lite. =D

Det har varit en underbar dag med fina presenter och mysigt i största allmänhet!


I morgon ska vi ha en lek och busdag med ungarna tänkte vi. Vad det blir vet vi inte än, vi får väl se vad det blir.

Nu e jag så trött så nu går jag och slänger mig på soffan!

Ha en skön kväll!

Kram

Av Linda - 9 juli 2011 12:28

En tankeställare.....???

Kram

Av Linda - 8 juli 2011 22:17

Nu har vi förberett två jättestora smörgåstårtor och en mindre till pappa ala special.

Det ska bli jätte roligt och träffa alla (nästan) goa närmsta släktingar i morgon!

Vi brukar ha det jätte mysigt och många roliga samtal....! Och oftast brukar Lilleman bjuda på en och en annan kommentar som skapar skrattsalva!


Nu ska jag gå och mysa lite med min man!    Hörs i morgon!


Av Linda - 8 juli 2011 12:23

Idag blir det till och plocka och städa undan inför kalaset i morgon. Jag hoppas att det blir fint väder och att vi kan sitta ute! Det kommer ganska många (tror jag) och vi har ett litet hus så det blir svårt och få plats inne om alla bjudna kommer. I kväll ska jag förbereda smörgåstårtorna. Undrar hur det går??? Har aldrig gjort det själv så man äter dom på eget bevåg....! =)


Idag mår Lilleman bättre. Han har iallafall ingen feber! Han är förkyld, men är det bara det så e jag glad. Just nu sitter dom där uppe och bygger lego medans jag håller på här nere.


Har prata med M idag. M glömmer sin telefon och är inte alltid kontaktbar.....Slarvfia hihi! Förhoppningsvis så kan vi träffas i veckan för jag saknar henne så att jag håller på och dö!!!


Haha måste berätta en rolig sak. Igår skrev jag att det var mulet ute....när jag hade postat inlägget så sken solen som aldrig förr. Det är nog bra att klaga ibland...


Nä nu måste jag fortsätta här så det blir gjort! Ha det gott idag!

Kram

Linda 

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards